Obchodní
Soukromé
EURBez DPH

Vrácení nebo oprava

Spolehlivě a rychle

Chcete-li vrátit zboží nebo zadat opravu, máte dvě možnosti, jak to provést. Jestliže se objednávka uskutečnila v internetovém obchodě, využijte náš pohodlný online proces. Pro vrácení objednávek uskutečněných přes telefon, fax nebo e-mail použijte náš klasický formulář pro vrácení (formulář RMA).

Postup pro on-line proces

  1. Přihlaste se do své zákaznické zóny a tam klikněte na "Historie objednávek".
  2. Zde jsou uvedeny všechny vaše objednávky. Můžete vrátit všechny dodané položky. Všechny dokončené, již odeslané objednávky mají status "odesláno".
  3. V zóně "podrobná objednávka" jsou uloženy objednané položky, včetně počtu kusů. Vyberte příslušnou položku a stiskněte tlačítko "Poslat zpět". Vezměte, prosím, na vědomí: V případě, že se vrácení vztahuje na více položek, je nutné tento postup opakovat tak často, jak je třeba.
  4. V posledním kroku vás prosíme, abyste nám sdělili počet kusů a důvod vrácení. Budete také dotázáni, zda je obal neporušený a jestli požadujete náhradu za dotyčné položky. Poté, co vyplněný on-line formulář dorazí na Distrelec, bude vás okamžitě kontaktovat pracovník servisu.

Postup při použití klasického formuláře pro vrácení (RMA formulář)

Vytiskněte formulář RMA a postupujte podle návodu na něm uvedeném.

Vrácení položky

Pokud máte účet hosta nebo se nacházíte mimo EU a chcete vrátit zboží, vyplňte níže uvedený formulář. Vracení zboží můžete lépe spravovat, když si vytvoříte účet.

Toto pole je požadováno
Toto pole je požadováno
Tento e-mail není platný.
Toto pole je požadováno
Toto pole je požadováno
Toto pole je požadováno
Toto pole je požadováno
0 / 50