Poštovné a typy platby

Platba na fakturu:

Platební podmínky: 30 dní

Paypal:

PayPal je oficiálně uznaný, bezpečný webový platební systém. Pokud chcete zaplatiti tímto způsobem, přihlaste se na PayPal pomocí svých registračních údajů a potvrďte platbu Distrelec AG. Vaše bankovní detaily, číslo kreditní karty jsou uloženy v účtu PayPal. To znamená, že v průběhu platby nejsou tyto informace odesílány nikam jinam.

Platba kreditní kartou

Visa / Master Card

Zabezpečovací metoda 3-D Secure

Co je to 3-D Secure?
Chcete-li provést platbu kreditní kartou co nejbezpečněji, použijte zabezpečovací metodu 3-D. Označení "3-D" symbolizuje tři strany zapojené do procesu: Držitel karty, banka vydávající kartu a obchodník. Visa nazývá tento proces "Verified by Visa" a MasterCard "MasterCard SecureCode“. 3-D Secure zajišťuje, že se transakce zúčastňuje oprávněný držitel karty a oprávněný on-line obchodník. Tak je možné účinně minimalizovat podvody v elektronickém obchodování.

Jak funguje 3-D Secure?
Při placení kreditní kartou se otevře vstupní okno vašeho peněžního ústavu, do kterého budete muset zadat svůj osobní bezpečnostní kód. Ten jste obdrželi od své banky, a proto jej znáte jen vy a instituce, která vám vydala kreditní kartu. V každém případě není kód uložen ani vyznačen na kartě samotné a nesmí být zaměňován s často požadovaným 3- nebo 4místným kontrolní číslem na zadní straně kreditní karty. Když se identifikace provede, provede se i platba.

Neaktivoval jsem svůj osobní bezpečnostní kód.
Pokud vaše banka podporuje 3-D Secure, ale vy jste ještě neaktivovali žádné osobní heslo, je možné je vytvořit přímo v průběhu procesu ověřování.

Správa objednávek a vratek

V internetovém obchodu Distrelec si můžete přes „Můj účet“ jednoduše a pohodlně zobrazit stav předchozích objednávek a založit si jakékoliv žádosti ohledně vrácení položky.

  1. Přihlaste se do obchodu se svými uživatelskými údaji.
  2. Klikněte na tlačítko „Můj účet“ vpravo od vyhledávacího pole.
  3. V navigační liště na levé straně zvolte nejprve „Moje objednávky“ a pak „Historie objednávek“ níže.
  4. Nyní uvidíte seznam všech předchozích objednávek. (Pokud jste správcem firemního účtu v internetovém obchodu Distrelec, uvidíte objednávky všech zaměstnanců Vaší firmy.) Tento seznam si můžete filtrovat, třídit a tisknout podle Vašich kritérií. Použitím šipky vedle každé objednávky se dostanete na stránku s podrobnými informacemi o dané objednávce.
  5. Na této stránce naleznete informace o datu objednávky, stavu objednávky, fakturační adresu a adresu pro doručování, způsob platby a dodání a objednané produkty. Úpravy můžete provést i přímo zde nebo můžete přidat nákupní seznam. Jakmile Vaše objednávka bude mít status „přijato“, můžete připravit žádost o vrácení určitých položek. K provedení klikněte pod objednaným množstvím na „Vrátit položku“.
  6. V „lightboxu“, který se otevře, zadejte počet produktů, které chcete vrátit, spolu s důvody pro jejich vrácení, stav obalu, své připomínky a případně i pořadová čísla vrácených produktů. Kromě toho zde také můžete uvést, zda se má vrácený výrobek vyměnit za nový. Nakonec klikněte na „Odeslat žádost“.
  7. Obdržíte e-mail s potvrzením Vaší žádosti o schválení vratky.
  8. Bude Vás kontaktovat pracovník firmy Distrelec.